Klachten procedure

Ik ben niet tevreden over het ontvangen product, wat nu?

Wanneer je niet tevreden bent over je product, kun je deze uiteraard retourneren. Bekijk onder de kop retourneren hoe je je product terug stuurt. Wij proberen altijd op werkdagen binnen 24 uur te reageren

.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat kan ik doen?

Uiteraard hopen wij dat u tevreden bent over onze producten en onze service. Wanneer dit niet het geval is, willen we dat het liefst zo snel mogelijk oplossen voor je en daarom vragen we je contact op te nemen met ons. Je kunt ons mailen via imadeliefjebabyenkids@gmail.com of telefonisch via 0642233603. Wanneer je het order nummer erbij vermeldt, kunnen wij je sneller verder helpen. Wij zullen zo snel mogelijk, maar binnen 24 uur (maandag-vrijdag) uw klacht in behandeling nemen. Wij gaan dan op zoek naar een passende oplossing.

Hieronder lees je of het artikel in aanmerking komt voor retourneren en vind je instructies voor de aanmelding en verwerking van de retour.

 

KOMT MIJN ARTIKEL IN AANMERKING?

  1. Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
  2. U heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u als klant NOGMAALS 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maakt een u gebruik van uw retourrecht dan ontvangt u het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retour melding terug op uw rekening.
  3. De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags zijn nog bevestigd.

 

HOE WERKT HET?

Bij jouw bestelling leveren wij ook een retourformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en retourneer jouw pakket aan ons. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Zodra wij het retour hebben ontvangen kun je binnen veertien dagen het aankoopbedrag op je rekening verwachten.

Tip: Bewaar het verzendbewijs van de retourzending. Zonder bewijs en track & trace code kunnen wij een zoekgeraakte zending niet terugbetalen.

Het is ook mogelijk om jouw online bestelling gratis retour te brengen in de winkel in Papendrecht! We vragen je dan om de bijbehorende factuur welke je per mail ontvangen hebt mee te nemen. 

 

ONS RETOURADRES

Madeliefje Baby & Kids

Bredertodelaan 50

3353 GG Papendrecht

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar madeliefjebabyenkids@gmail.com

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

© 2018 - 2024 Madeliefje Baby & Kids | sitemap | rss